середу, 16 вересня 2015 р.

Головні лікарі Чернігівської ЦРЛ

   1956 року, 10 квітня згідно з наказом № 51/а по райздороввідділу відкрито Бобровицьку лікарню на 15 ліжок. Згодом, у зв’язку з ліквідацією Чернігівського райздороввідділу, цей лікувальний заклад реорганізовано у Центральну районну лікарню на 50 ліжок. На посаду головного лікаря ЦРЛ призначено лікаря 1-ї категорії, Заслуженого лікаря УРСР (1967 р.) Мєднікову Алевтину Іванівну (31.03.1922–18.02.2006). Народилась в м. Зміїв Харківської області в родині медиків. До початку Великої Вітчизняної війни встигла закінчити перший курс Курського медінституту, добровольцем прийшла на фронтову службу – два роки працювала в медичних закладах операційною сестрою. У 1942 р. комісована через поранення. У 1947 р. закінчила Кубанський медичний інститут, потому працювала лікарем Лазаревської районної лікарні, інспектором лікувально-профілактичної допомоги дітям Моздокського райздороввідділу. З 1953 р. виконувала обов’язки завідуючої Чернігівським райздороввідділом, а з відкриттям у 1956 р. Чернігівської ЦРЛ – на посаді головного лікаря цієї лікарні. Не лише центральна лікарня, а 6 лікарських дільниць, 24 колгоспних пологових будинки, 28 ФАПів входили тоді до медичної системи району, отже, знаходились під опікою Алевтини Іванівни. В області вона була єдиною жінкою на такій посаді.


У 1967 р. А.І.Мєдніковій присвоєно звання Заслужений лікар УРСР. Працювала аж до виходу на пенсію 17.05.1978 р. До цього часу Алевтину Іванівну цілком заслужено вважають одним із патріархів районної медицини. Безліч колишніх пацієнтів і колег із вдячністю і теплотою згадують першого головного лікаря – порадницю, наставницю, вчителя. Створення і становлення Центральної районної лікарні відбувалось під її керівництвом. Сад на території районної лікарні – теж одне з її дітищ, по саджанці сама їздила в Тростянець, а потім всім лікарняним колективом саджали їх вихідними днями. За активну участь у будівництві об’єктів охорони здоров’я, активну і плідну багаторічну роботу по наданню лікувальнопрофілактичної допомоги населенню неодноразово відзначалась грамотами, подяками та преміями управління охорони здоров’я та керівництва району. Нагороджена орденами Вітчизняної війни, Трудового Червоного Прапора, «Знак Пошани», «За мужність» ІІІ ступеня.

   У 1978–1989 рр. посаду головного лікаря ЦРЛ обіймав Темчур Анатолій Іванович (02.04.1936 р.н.). Уродженець с. Сальне Носівського району.   В 1959 р. закінчив Київський медичний інститут і того ж року прийшов   в ЦРЛ – на посаду лікаря-стоматолога, хірурга, з 1970 р. – заступника головного лікаря по медичній частині, з 1974 р. – завідуючого хірургічним відділенням. 16.05.1978 р.призначений головним лікарем Чернігівського району. З 1989 р. – завідуючий хірургічним відділенням ЦРЛ. Відмінник охорони здоров’я, нагороджений орденом «За заслуги» ІІІ ст. (2009), медаллю «Ветеран праці». Його стаж роботи в ЦРЛ – 51 рік. Жителі району знають Анатолія Івановича, найперше, як прекрасного хірурга. А колеги шанують, як наставника молодих. У вересні 2011 року вони всі зібралися урочисто провести незамінного спеціаліста і Учителя на заслужений відпочинок, а Анатолій Іванович на прощання сказав: «Пишаюся тим, що у мене один запис у трудовій: прийнятий на роботу 5 серпня 1959 року. Гордий, що розпочав свій шлях у професію під керівництвом першого керівника районної лікарні Алевтини Мєднікової, талановитого організатора лікарської справи в районі. Наш медичний заклад виховав сотні лікарів, цебула перша база інтернатури для сільських медиків усієї області. Ми завжди відчували підтримку й допомогу влади – і в далекі шістдесяті, й сьогодні. Я вдячний долі, і якби можна було розпочати свій шлях знову, пройшов би його з радістю». Чернігівської області.

   У 1989–2001 рр. райлікарню очолював Іващенко Василь Йосипович (07.01.1938 р.н.), Заслужений лікар України (1997). Уродженець с. Пилиповичі Радомишльського району Житомирської області. У 1961 р.закінчив Київський медичний інститут, і того ж року почав працювати в М.-Коцюбинській районній лікарні лікарем отоларингологом, а з 1966 по 1973 рр. – головним лікарем. У 70–80-х роках очолював районну лікарню в Житомирській області, завідував поліклінічним відділенням Чернігівської обласної лікарні. З 13.01.1989 по 2001 рік – головний лікар Чернігівського району. За час перебування В.Й.Іващенка на посаді головного лікаря в лікарні велось жваве будівництво нових приміщень. У 1992 році введено в експлуатацію поліклініку на 500 відвідувань у зміну, а у 1997 році нове приміщення харчоблоку, гаражів для службових автомобілів, виокремлена служба швидкої та невідкладної медичної допомоги. Цього ж року організоване ортопедо-травматологічне відділення ЦРЛ. Василь Йосипович неодноразово відзначався гармотами та подяками управління охорони здоров’я та адміністрації. Після виходу на пенсію працював лікарем отоларингологом в Чернігівській міській лікарні №1.

  У 2001–2009 рр. керівництво Центральною районною лікарнею лежало на плечах Тимошенка В’ячеслава Леонідовича (14.09.1947 р.н.). Заслужений лікар України (2007), акушер-гінеколог вищої кваліфікаційної категорії та організатор з охорони здоров’я, нагороджений грамотою МОЗ України, Почесною грамотою обласної ради (2003). Вісім років він працював головним лікарем ЦРЛ, а в системі охорони здоров’я загалом – понад сорок років. Чернігівське медичне училище, потім Чернівецький медінститут, лікувальний факультет, закінчив з відзнаками. Перший практичний досвід здобував у Талалаївському районі Чернігівської області. Лікуючи людей, працював і над собою, поглиблював і підкріплював практикою теоретичні знання. Незабаром головний лікар Чернігівської ЦРЛ А.І. Мєднікова запропонувала молодому спеціалісту співпрацю на теренах нашого району. В’ячеслав Леонідович чимало попрацював у сфері охорони здоров’я жінок, в результаті отримав вищу кваліфікаційну категорію. Молоді матері йшли до Тимошенка з надією, довіряли життя дітей і власне життя, а лікар цілком  і повністю виправдовував їхні надії. На посаді головного лікаря ЦРЛ впроваджував сімейну медицину (створено 8 лікарських сімейних амбулаторій). Прокладав дорогу новітнім технологіям не лише в центральну, а й у дільничні лікарні, амбулаторії, ФАПи. Дбав про комп’ютеризацію лікувальних закладів, електронний зв’язок з периферією та обласним управлінням охорони здоров’я, про оновлення обладнання. Придбано мікроскоп та факоемульсифікатор для офтальмологічного відділення, що дозволяє на місці робити складні операції, аж до пересадки штучного кришталика. Запроваджено новітні перинатальні технології та методики догляду за новонародженими в пологовому та гінекологічному відділеннях, цілодобове перебування новонароджених дітей біля матерів, партнерські пологи, придбано необхідну апаратуру для порятунку немовлят з масою тіла від 500 грамів. При потребі сам виконує найскладніші операції. Як депутат районної ради кількох скликань, використовує всі можливості для розв’язання нагальних проблем лікувальних закладів і сільських громад. В’ячеслав Леонідович не лише працею і професіоналізмом дарує хворим шанс на видужання, а і власною кров’ю – як донор з багаторічним стажем.

    З березня 2009 року колектив Центральної районної лікарні очолив Руденко Дмитро Миколайович (06.09.1962 р.н.). Родом з міста Бережани Тернопільської області. У 1985 р. закінчив з відзнакою Тернопільський медичний інститут, працював у обласному кардіологічному диспансері лікаремкардіологом, завідувачем відділення функціональної та ультразвукової діагностики. З 2001 р. – обласний позаштатний спеціаліст з ультразвукової діагностики. З 2002 р. призначений заступником головного лікаря з поліклінічної роботи та експертизи тимчасової непрацездатності Чернігівського обласного центру радіаційного захисту та оздоровлення населення. Має вищу кваліфікаційну категорію за спеціальністю «Ультразвукова діагностика», а з 2010 р. – вищу кваліфікаційну категорію за спеціальністю «Організація та управління охороною здоров’я». Нагороджений Почесною грамотою Чернігівської обласної ради (2011, 2012). Нині в структурі Центральної районної лікарні (КЛПЗ «Чернігівська ЦРЛ»): 10 відділень, 400 ліжок, поліклінічне відділення розраховане на 500 відвідувань за зміну. У серпні 1970 р. відкрита районна аптека № 180.

Джерело: Літопис доль та днів минулих. Ч. 1. — Чернігів: Видавець Лозовий В.М., 2013. - С. 542-545.

1 коментар:

  1. ВСІ ЧИТАТИ ЦЕ СВІДЧЕННЯ, ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ У ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звати Керстін Ліс, я шукав позику для погашення своїх боргів, усі, кого я зустрічав, шахраї і брали гроші, поки нарешті не зустрівся з паном Бенджаміном Брейл Лі Він зміг дати мені позику в розмірі 450 000,00 рублів. Він також допоміг іншим моїм колегам. я сьогодні розмовляю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я розповім це ім'я всьому світу, і я дуже радий сказати, що моя сім'я повернувся назавжди, тому що я потребував позики, щоб розпочати своє життя спочатку, оскільки я одинока мама з трьома дітьми, і весь світ здавалося, що це висить на мені, поки я не мав на увазі, що БОГ прислав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боїться позикодавця, містере, Веніамін, він був БОГ-Спаситель, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його до своєї сім'ї - разом із стороною, яку він не відмовив, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брейлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним позикодавцем. коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість до мене, але я відчуваю, що маю поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись з потрібною позиковою компанією електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити